Strona główna » Reklamacje i Zwroty

Reklamacje i Zwroty

    
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, jako Klient www.zelmetagd.pl masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy.

ZWROTY
  
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni  od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Postanowienia niniejszego art. stosuje się odpowiednio do odstąpienia od umowy dotyczącej Konta.
  1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Klient informuje PHU ZELMET Henryk Misiewicz ul.Chylońska 89 81-041Gdynia, adres mailowy: sklep@zelmetagd.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy Klient ponosi koszt odesłania towaru do PHU ZELMET. 
  3. Zwrot środków (koszt zakupionego towaru oraz koszt przesyłki do Klienta) nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.  Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku odsyłania produktu do PHU ZELMET  klient zobowiązuje się należycie go zabezpieczyć przed uszkodzeniem w trakcie transportu.Zwracane towary prosimy przesyłać kurierem (nie odbieramy paczek pobraniowych, nadanych do Kiosku-RUCH-u lub Paczkomatu) na adres: 
PHU ZELMET Henryk Misiewicz
ul.Chylońska 89 81-041 GDYNIA
 
   REKLAMACJE
Jeżeli produkt zakupiony w naszym sklepie okazał się wadliwy lub uszkodzony prosimy o kontakt mailowy z naszym działem reklamacji pod adresem sklep@zelmetagd.pl Nasi pracownicy dopełnią wszelkich starań by rozwiązać problem najszybciej jak to tylko możliwe.
Uwaga: Jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzenia koniecznie sporządź protokół szkody. Można to zrobić w obecnościu kuriera lub przez formularz online na stronie przewoźnika. W przypadku dostawy do Paczkomatu, jeżeli paczka posiada widoczne uszkodzenia, należy na urządzeniu wybrać opcję "Mam uwagi do paczki".
By proces przebiegał bezproblemowo w zgłoszeniu nalezy zamieścić:
  • Numer zamówienia lub inne dane pozwalające zidentyfikować zakup
  • Imię i nazwisko zgłaszjącego
  • Jakiego produktu dotyczy reklamacja i opis usterki
  • Adres do wysyłki
  • W miarę możliwości należy również załączyć zdjęcia lub film ukazujący problem. Pozwoli to w znacznym stopniu skrócić czas rozpatrzenia reklamacji


             
 
Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu